Správa auditů a dokumentace

Spravujte jednoduše a efektivně všechnu svou dokumentaci! EKOffice Vám umožňuje vytvářet vlastní kategorie a nastavovat parametry dokumentům tak, abyste na nic nemuseli myslet. V případě vyhodnocení rizika Vás systém sám upozorní.

Zaměstnanci na jednom místě

S EKOffice máte informace o svých zaměstnancích, jejich dokumenty, certifikáty a komunikaci na jednom místě.

Školení na míru

Školení generujeme na míru z informací, které nám poskytnete. Pokud ani to není dost, můžete nás kontaktovat nebo si vytvořit školení vlastní.

Profesionální zákaznická podpora

Uživatelé a jejich zaměstnanci nás mohou kdykoli kontaktovat přímo ze systému nebo zavolat na EKObena hotline, kde jim certifikovaný profesionál ihned pomůže.

“EKOffice je produkt bohatých zkušeností a profesionálního přístupu, který ocenila již řada dlouhodobých klientů a partnerů jak z oblasti velkých korporací tak i menších firem. Všech našich klientů si vážíme a jejich spokojenost je pro nás zásadní. ”

Ing. Lukáš Pištej
, vedoucí provozního oddělení

Zaujala Vás naše nabídka?

KONTAKT


EKOBENA - služby pro ČS PHM s.r.o.
Šafránkova 1238/1, 155 00 Praha 13
(budova New living Center)

SYSTÉM EKOffice

EKOffice

Zůstaňme ve spojení!