Správa auditů a dokumentace
Spravujte jednoduše a efektivně všechnu svou dokumentaci! EKOffice Vám umožňuje vytvářet vlastní kategorie a nastavovat parametry dokumentům tak, abyste na nic nemuseli myslet. V případě vyhodnocení rizika Vás systém sám upozorní.
Zaměstnanci na jednom místě
S EKOffice máte informace o svých zaměstnancích, jejich dokumenty, certifikáty a komunikaci na jednom místě.
Školení na míru
Školení generujeme na míru z informací, které nám poskytnete. Pokud ani to není dost, můžete nás kontaktovat nebo si vytvořit školení vlastní.
Profesionální zákaznická podpora
Uživatelé a jejich zaměstnanci nás mohou kdykoli kontaktovat přímo ze systému nebo zavolat na EKObena hotline, kde jim certifikovaný profesionál ihned pomůže.
“EKOffice je produkt bohatých zkušeností a profesionálního přístupu, který ocenila již řada dlouhodobých klientů a partnerů jak z oblasti velkých korporací tak i menších firem. Všech našich klientů si vážíme a jejich spokojenost je pro nás zásadní. ”